MonthlyFlavors, το πακέτο-έκπληξη που φιλοδοξεί να συστήσει τη μεσογειακή διατροφή σε όλο τον κόσμο



Οι συνδρομητικές πωλήσεις με κουτιά-έκπληξη που έρχονται στην πόρτα σου δεν είναι καινούργια ιδεά: τον τελευταίο καιρό κάνουν θραύση στο διαδίκτυο δέματα γεμάτα με παιχνίδια, προϊόντα περιποίησης, κάλτσες, υγιεινά σνακ και σχεδόν οτιδήποτε άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Η σκέψη όμως της δημιουργίας ενός κουτιού με μεσογειακά προϊόντα ανήκει στον Γιάννη Βούλτση, ιδρυτή του MonthlyFlavors. «Μέσα στο κουτί που στέλνουμε κάθε μήνα», εξηγεί, «κρύβονται γεύσεις της μεσογειακής κουζίνας, μικροί θησαυροί που ανακαλύπτουμε και θέλουμε να μοιραστούμε με όλο τον κόσμο. Προϊόντα τοπικά, από μικροπαραγωγούς, φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη, επιλεγμένα από μας με σκοπό να προσφέρουν στους συνδρομητές μας ταξίδια απόλαυσης»


Ολα ξεκίνησαν πριν μερικά χρόνια, όταν ο Γιάννης προσπάθησε να εξάγει ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα αλλά ήρθε αντιμέτωπος με αρκετά προβλήματα. Ενώ τα προϊόντα ήταν εξαιρετικά, όπως λέει, οι καταναλωτές δεν τα αναγνώριζαν. Η μεγαλύτερη δυσκολία βρισκόταν στην τοποθέτηση σε κάποιο καλό ράφι σούπερ μάρκετ, ενώ και η διαδικασία ανακάλυψης από τον καταναλωτή δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση. «Κάπου εκεί αναρωτηθήκαμε αν υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Η ιδέα μας ήταν αντί να περιμένουμε ο καταναλωτής να επισκεφθεί ένα κατάστημα και να αγοράσει ένα προϊόν από το ράφι, θα ήταν πιο αποτελεσματικό αν απλά τα προϊόντα έρχονταν στο σπίτι του», υποστηρίζει. Αυτό το μοντέλο έχει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ, οπότε όλη η ομάδα το θεωρεί ως στοίχημα να το εφαρμόσει στην Ευρώπη. Η τιμή εξάλλου είναι ανταγωνιστική αφού δεν ξεπερνά τα 29 ευρώ τον μήνα.


Το πρώτο ολοκληρωμένο κουτί με λιχουδιές έφυγε για τον παραλήπτη του πριν μερικές εβδομάδες, ενώ πολύ σύντομα θα σταλεί και το πρώτο εκτός συνόρων. Βασικός στόχος της προσπάθειας είναι να προσφέρει στους πελάτες της την εμπειρία ανακάλυψης νέων γεύσεων και να τους προτρέψει να υιοθετήσουν μια πιο υγιεινή διατροφή. Επίσης, θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους μικρούς παραγωγούς να προωθήσουν τα προϊόντα τους και έτσι να βοηθηθεί η ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. «Ξεκινώντας από την Ελλάδα, έχουμε στόχο να αναπτυχθούμε σταδιακά σε αγορές του εξωτερικού, κυρίως σε βόρειες χώρες. Η Μεσόγειος είναι μια περιοχή με αφθονία αγνών πρώτων υλών που αποτελούν εξαιρετικές διατροφικές επιλογές», τονίζει ο Γιάννης και συνεχίζει: «σκοπός μας είναι να δώσουμε στους εκεί καταναλωτές μία εύκολη πρόσβαση στα υλικά αυτά, σε συνδυασμό με ένα παιχνίδι ανακάλυψης μια και το τι θα περιλαμβάνει το επόμενο μυστικό κουτί της Monthlyflavors θα είναι γι’ αυτούς μια ευχάριστη έκπληξη».


Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

Είμαστε η πρώτη συνδρομητική υπηρεσία που έχει προϊόντα μεσογειακής διατροφής, μια από τις πλέον υγιεινές και γευστικές του κόσμου. Η εμπειρία μου στις εξαγωγές τροφίμων -ήμουν μέχρι πρόσφατα διευθύνων σύμβουλος της εξαγωγικής/μεταφορικής GlobalCargo οπού δραστηριοποιούταν κυρίως σε εξαγωγές ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων εντός και εκτός Ευρώπης- μας δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα μια και γνωρίζω από πρώτο χέρι ποια είναι τα προϊόντα που θέλει ο Ευρωπαίος καταναλωτής και σήμερα δυσκολεύεται να βρει.


Σε ποιες χώρες προωθείτε τα προϊόντα σας;

Οπως κάθε προσπάθεια, ξεκινήσαμε με ένα βήμα τη φορά. Πρώτη μας αγορά είναι αυτή που γνωρίζουμε καλά, δηλαδή η Ελλάδα. Το δεύτερο βήμα μας θα είναι να επεκταθούμε στην Αγγλία που τα ελληνικά και γενικά τα μεσογειακά προϊόντα δεν συναντώνται στα ράφια όσο συχνά θα έπρεπε. Η εμπειρία και η έρευνά μας μας έχει δείξει ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά αυτή, το οποίο σκοπεύουμε να καλύψουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο κόσμος, αν και διστακτικός λόγω του μυστηρίου που υπάρχει σχετικά με το τι περιλαμβάνει το κάθε κουτί, σιγά σιγά αρχίζει να μας εμπιστεύεται και να επιλέγει την υπηρεσία της Monthlyflavors, όχι μόνο για προσωπική χρήση αλλά και σαν ένα πολύ όμορφο δώρο σε αγαπημένα τους πρόσωπα.


Ποια είναι τα πλάνα σας για το επόμενο διάστημα;

Στόχος μας είναι να φέρουμε τα ελληνικά προϊόντα στα σπίτια χιλιάδων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή τρέχουμε πιλοτικά στην Ελλάδα και δουλεύουμε πυρετωδώς για το άνοιγμά μας σε Αγγλία και Γερμανία. Πιστεύουμε ότι οι Ελληνες του εξωτερικού είναι οι πρώτοι που θα αγκαλιάσουν την ιδέα μας καθώς τους λείπει μια γεύση Ελλάδας και ελπίζουμε ότι θα μυήσουν και τους φίλους τους.

http://www.protothema.gr





Related Posts