Βράβευση επτά καινοτόμων προϊόντων



Με τη βράβευση επτά προμηθευτών που διέπρεψαν μέσω των προϊόντων τους στο «πρόγραμμα καινοτομίας ελληνικού προϊόντος» έκλεισε ο φετινός κύκλος στήριξης της ελληνικής παραγωγής από τον όμιλο Μαρινόπουλου.

Τα προϊόντα που βραβεύτηκαν σήμερα επελέγησαν από ένα «καλάθι» καινοτόμων προϊόντων Ελλήνων παραγωγών τα οποία ανέβηκαν στα ράφια των Carrefour Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα στο πλαίσιο του προγράμματος.

Πρόκειται για ένα προϊόν τσιπς μήλου που δημιουργήθηκε από ομάδα φοιτητών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, για ένα προϊόν ψημένων ζυμαρικών, ένα χυμό νέκταρ φρούτων με στέβια, ένα προϊόν έτοιμων σαλιγκαριών από την Κρήτη, ένα προϊόν ζυμαρικών με σπιρουλίνα και γαϊδουροελιές από την Πελοπόννησο. Τιμητική βράβευση έγινε στους Μύλους Καπλανίδη.

Στη διάρκεια του Προγράμματος Καινοτομίας η Μαρινόπουλος βρέθηκε τις Σέρρες, την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Κρήτη, την Κεντρική Μακεδονία τη Θράκη, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο.

Συνολικά στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει 349 Έλληνες προμηθευτές, καθώς και 7.021 εργαζόμενοι της Μαρινόπουλος που απασχολούνται στα 371 καταστήματα της εταιρείας στις περιοχές αυτές.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου ο οποίος συνέκρινε το πρόγραμμα καινοτομίας του ομίλου Μαρινόπουλου που βοηθά μικρούς παραγωγούς να αναδείξουν τα προϊόντα τους στα ράφια μεγάλων σούπερ μάρκετ, με την προσπάθεια της χώρας για «ανεξαρτησία».

Στην δική του ομιλία ο υφυπουργός Ανάπτυξης Θανάσης Σκορδάς σημείωσε ότι “το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος εντάσσεται στο πλαίσιο μιας σύγχρονης επιχειρηματικής προσέγγισης, η οποία δείχνει να κερδίζει έδαφος διεθνώς. Πρόκειται για τη συνεργασία μεταξύ λιανεμπορίου και παραγωγών, με στόχο την προμήθεια, τη διακίνηση, την ανάδειξη, ακόμα και την ανάπτυξη τοπικών προϊόντων. Αυτό που χρειάζεται σήμερα η ελληνική οικονομία, οι ελληνικές επιχειρήσεις, οι Έλληνες παραγωγοί, δεν είναι να προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τον ανταγωνισμό. Αλλά να δημιουργήσουμε τις συνθήκες, ώστε ο ανταγωνισμός να λειτουργήσει σωστά, προς όφελος όλων. Να διασφαλίσουμε ένα περιβάλλον με ευκαιρίες, προϋποθέσεις και κίνητρα για καλύτερα προϊόντα, για αποδοτικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων, για περισσότερες επιλογές προς όφελος του καταναλωτή».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Jerome Loubere δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχία του Προγράμματος Καινοτομίας αποτελεί για μας το πιο βασικό κίνητρο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας. Γιατί η αποστολή μιας μεγάλης εταιρείας είναι να αποδέχεται την ευθύνη της στην κοινωνία και να δεσμεύεται απέναντί της για δράσεις ποιότητας, υπευθυνότητας και προοπτικής σε βάθος χρόνου».

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μαρινόπουλος Γιώργος Βογιατζάκης τόνισε ότι το πρόγραμμα συνέβαλε ώστε η εταιρεία να γυρίσει όλη την Ελλάδα και να έρθει σε επαφή με τους Έλληνες παραγωγούς.

Πηγή:www.capital.gr





Related Posts