ΚΥΨΕΛΗ: Φυσικά Καλλυντικά από την Νάουσα κερδίζουν την αγορά της Ελλάδας



Η Οικογένεια Ρωμηοπούλου από την Νάουσα Ημαθίας, κατάφερε την μελισσοκομική δραστηριότητά της να τη μετατρέψει σε παραγωγή 100% φυσικών προϊόντων .

Η βαθιά και διαχρονική της σχέση με την φύση σε συνδυασμό με την κατοχή πλούσιας πρώτης ύλης από την μελισσοκομική υπήρξε το κίνητρο για να δημιουργήσει την ΚΥΨΕΛΗ. Η Δήμητρα Ρωμηοπούλου, ιδιοκτήτρια του εργαστηρίου φυσικών καλλυντικών «ΚΥΨΕΛΗ» από το 2019, σύζυγος, μητέρα ενός κοριτσιού 6 ετών και συγγραφέας του παραμυθιού «Αλήθεια ή Παραμύθια» μιλά στο ka-business.gr για το πώς προέκυψε η «ΚΥΨΕΛΗ» (kypselh.gr).

Ποιο ήταν το έναυσμα σας?

Προέρχομαι από οικογένεια με μεγάλη αγάπη για την φύση η οποία οδήγησε τους γονείς μου να γίνουν μελισσοκόμοι.

Από το 2009 η οικογένειά μου παράγει Μέλι, Γύρη και Πρόπολη με την επωνυμία «ΡΩΜΙΟΠΟΥΛΟΣ» από τα δάση του Βερμίου, του κάμπου της Μακεδονίας και της Χαλκιδικής. Η «ΚΥΨΕΛΗ» υπήρξε λογική συνέχεια της διαρκούς ανάπτυξης σε συνδυασμό με την διάθεση για εξέλιξη. Η ύπαρξη άφθονης, ακατέργαστης, πρώτης ύλης από τις κυψέλες μας αποτέλεσε την βάση του εγχειρήματος μου.

Δίχως σπουδές πάνω στο επάγγελμα χρειάστηκαν περίπου 10 χρόνια προσπάθειας ώστε να μπορέσουν τα προϊόντα να τελειοποιηθούν. Σήμερα, έχοντας πια παρακολουθήσει σεμινάρια και διαβάζοντας συνεχώς για τα βότανα και την παρασκευή καλλυντικών από αυτά, έχω φτάσει να έχω 50 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων με άριστες κριτικές για την αποτελεσματικότητα τους.

Όλα αυτά τα χρόνια, η συνεχής, καθημερινή, διατριβή με τα υλικά αποτελεί ξεκάθαρα το μεγαλύτερο πιστοποιητικό γνώσης. Σημαντικό, ενεργό, ρόλο στην όλη προσπάθεια καταλαμβάνει και ο σύζυγος μου όντας επαγγελματίας γραφίστας.

Η εξ ολοκλήρου ανάληψη του κομματιού της επικοινωνίας απ’ τον ίδιο εξασφαλίζει την σωστή προβολή και την εξοικονόμηση σημαντικών πόρων. Έχετε καταφέρει να φέρετε τη φύση στο εμπόριο.

Πόσο δύσκολο ήταν αυτό?

Το να φέρουμε την φύση στο εμπόριο δεν ήταν (τόσο) δύσκολο.

Το να πείσουμε τον καταναλωτή να αποδεχτεί ένα φυσικό προϊόν είναι το δύσκολο. Αποδεδειγμένα υπάρχει παγκόσμια τάση «επιστροφής» του κόσμου στην φύση, στο «φυσικό» και στο «παραδοσιακό» προϊόν ανεξαρτήτου κατηγορίας.

Η διάχυτη, πια, γνώση βγάζει συνεχώς στην επιφάνεια τα κακώς κείμενα των προϊόντων της βαριάς βιομηχανίας με αποτέλεσμα το καταναλωτικό κοινό να διαμορφώνει ολοένα και περισσότερο τάση αποστροφής προς αυτά. Ακόμα και έτσι όμως το ποσοστό αυτών που αναγνωρίζουν και αναζητούν τα οφέλη ενός φυσικού προϊόντος είναι ιδιαίτερα χαμηλό.

Μιλώντας για τα φυσικά καλλυντικά ένας σημαντικός λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί τα προϊόντα αυτά θέλουν παραπάνω χρόνο για να αναδείξουν τα οφέλη τους και ακριβώς αυτό είναι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους σημερινούς, καταιγιστικούς, ρυθμούς ζωής που ακολουθούμε.

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε χρόνο σε οτιδήποτε, προτιμούμε αυτά που ήδη γνωρίζουμε, αυτά που δεν απαιτούν δεύτερη σκέψη. Είναι διπλά δύσκολο λοιπόν να πείσεις τον καταναλωτή πως η ωφέλεια του φυσικού καλλυντικού έρχεται με την κατανόηση της ανάγκης για διάθεση περισσότερου χρόνου στον εαυτό μας.

Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν να μπουν στο εμπόριο των καλλυντικών με βάση τη φύση την οποία προσφέρει πλουσιοπάροχα η Ελλάδα.

Ποιο είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτημα?

Πράγματι η αφθονία της ελληνικής φύσης αποτελεί επαγγελματικό κίνητρο για πολλούς.

Θεωρώ πως οποιοσδήποτε λαμβάνει την απόφαση να ασχοληθεί με την δημιουργία φυσικών καλλυντικών ξεκινά με δεδομένη την αγάπη και την αφοσίωση σε αυτό. Δεν μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό για ένα επάγγελμα του οποίου η επιτυχία κρίνεται στην λεπτομέρεια της… μίας σταγόνας που θα κάνει την διαφορά. Συγκριτικό, μεγάλο, πλεονέκτημα της «ΚΥΨΕΛΗ» είναι πως η πρώτη ύλη προέρχεται εξ’ ολοκλήρου από τα μελίσσια μας.

Η βάση των περισσότερων προϊόντων μας που είναι το αγνό μελισσοκέρι και η πρόπολη παράγεται από τις μέλισσες «ΡΩΜΙΟΠΟΥΛΟΥ» στις παρυφές του Βερμίου, του Μακεδονικού κάμπου και της Χαλκιδικής. Έτσι μπορούμε και διασφαλίζουμε την ποιότητα των βασικών πρώτων υλών και την ελάχιστη δυνατή τιμή πώλησης του προϊόντος.

Πού απευθύνονται τα καλλυντικά σας και ποιο είναι το πλαίσιο των δράσεών σας?

Τα προϊόντα ΚΥΨΕΛΗ απευθύνονται σε ΌΛΟΥΣ! Μεγάλους και μικρούς, γυναίκες, άντρες και παιδιά.

Υπάρχουν καλλυντικά και θεραπευτικά προϊόντα για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Δεδομένων των συνθηκών η δράση μας περιορίζεται κατά κύριο λόγο σε τοπικό επίπεδο. Μεγάλος μας στόχος είναι σύντομα να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας στο πλατύ κοινό μέσα από αντίστοιχες επαγγελματικές εκδηλώσεις (συνέδρια, εκθέσεις).

Προς το παρόν διευρύναμε ακόμα περισσότερο την γκάμα προϊόντων μας με 2 νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στην διαχρονική ανάγκη της γυναίκας για ομορφιά!

Υπήρξε στιγμή που θέλατε να εγκαταλείψετε το εγχείρημά σας? Ποιο ήταν ή είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην επαγγελματική σας δράση?

Χωρίς δεύτερη σκέψη απαντώ πως ποτέ δεν σκέφτηκα να εγκαταλείψω το εγχείρημα μου. Ξεκινώντας με μηδενικό κεφάλαιο γνώριζα εξ αρχής τις δυσκολίες και πως τίποτε δεν θα μου χαριστεί. Η θεώρησή μου πως στο ταξίδι της ζωής η επιτυχία έρχεται με την επιμονή στο στόχο και την εμπειρική διαχείριση της γνώσης με κάνει να προσπερνώ τα εμπόδια ένα προς ένα με κυριότερο όλων την δυσπιστία του κόσμου. Ζούμε σε καιρούς που οι άνθρωποι δύσκολα θα ενδιαφερθούν να μάθουν, να ρωτήσουν, να γνωρίσουν. Σε «απορρίπτουν» πολύ εύκολα ως κάτι καινούριο και πηγαίνουν σε γνώριμα μονοπάτια γι εκείνους. Χρειάζεται χρόνος και συνεχής «κίνηση» για να μπορέσει ο παραγωγός να καθιερωθεί στο υποσυνείδητο του καταναλωτή και να κατ’ επέκταση να υπερτερήσει των ανταγωνιστών του.

Ποια είναι η καινοτομία των προϊόντων σας?

Είναι πραγματικά μαγικό να παίρνεις ένα κομμάτι κερί, να το ανακατεύεις με βότανα και να παράγεις μια κρέμα που δίνει τόσα οφέλη στο ανθρώπινο σώμα. Δεν ξέρω αν μπορεί να χαρακτηριστεί «καινοτόμο» μα επιμένω πως η εγγυημένη ποιότητα του βασικού συστατικού παραγωγής των προϊόντων μας αποτελεί το κυρίαρχο ζητούμενο για μας. Η «ΚΥΨΕΛΗ», είναι από τις ελάχιστες, αν όχι η μοναδική, επιχείρηση της οποίας τα προϊόντα είναι 100% φυσικά/φυτικά στο σύνολο της σύνθεσης τους! Αξίζει επίσης να αναφέρω πως η αμεσότητά μας με τον κόσμο δίνει την δυνατότητα στον καταναλωτή να μεταφέρει τις ανάγκες του ή τον προβληματισμό του και να δημιουργηθεί, αν κριθεί απαραίτητο, ένα προϊόν ακόμα πιο κοντά στις ανάγκες του.

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι?

Μελλοντικοί στόχοι της «ΚΥΨΕΛΗ» είναι να βρεθεί παντού! Σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και γιατί όχι και του εξωτερικού. Να γνωρίσει και να εκτιμήσει ο κόσμος την ποιότητα και τη δυναμική των φυσικών μας προϊόντων. Οικογένεια Ρωμηοπούλου, από τη Νάουσα Ημαθίας

Πού μπορεί κάποιος να βρει τα προϊόντα σας?

Τα προϊόντα μας βρίσκονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.kypselh.gr Στη σελίδα μας στο facebook ως kypselh.gr Στο instagram ως kypselh_natural_cosmetics …και σε τοπικά καταστήματα της Νάουσας

ka-business.gr





Related Posts