Σε ένα μόνιμο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα με εύκολη πρόσβαση, οι ίδιοι οι παραγωγοί διαθέτουν τα προϊόντα τους. Έτσι ο καταναλωτής έχει άμεση επαφή με όσους παράγουν τα τρόφιμα που αγοράζει. Ακόμη, προγραμματίζουμε παράλληλες εκδηλώσεις μέσα στο εμπορικό κέντρο που θα μας κάνουν να ζούμε καλύτερα και Ελληνικά! Στόχος μας είναι να υπάρχουν 3 με 4 εκδηλώσεις και ομιλίες, κάθε μέρα. Μερικά μόνο από τα θέματα που ετοιμάζουμε:
- Φτιάξτε το δικό σας φυσικό σαπούνι
- Γνωρίστε την υγιεινή Μεσογειακή διατροφή
- Πώς παράγεται το μέλι
- Πώς να ξεχωρίζετε το καλό ελαιόλαδο
- Διαγωνισμοί γευσιγνωσίας προϊόντων
- Οι ελληνικές ποικιλίες κρασιού, κ.λπ.
Επιπλέον θα πραγματοποιούνται επισκέψεις ξένων εμπορικών αντιπροσωπειών μέσα στο εμπορικό κέντρο, χώροι συναντήσεων-Business centers, ώστε να δειγματίζονται προϊόντα και επίσης να γίνεται προσωπική επικοινωνία μεταξύ παραγωγών κι εμπόρων εξωτερικού με στόχο τις εξαγωγές Ελληνικών προϊόντων. Με αυτόν τον τρόπο οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις έχουν διπλό όφελος. Από την μία πλευρά την λιανική πώληση των προϊόντων τους και από την άλλη αύξηση των εξαγωγών τους.
Πώς όμως ο παραγωγός λαδιού από την Κρήτη ή ο μελισσοκόμος από την Άνδρο θα συμμετέχει;
Το κόστος συμμετοχής στο Mall ανέρχεται στα 700 ευρώ/μήνα και 8% επί του τζίρου. Με αυτό το ποσό ο παραγωγός έχει ένα μαγαζί με «το κλειδί στο χέρι», καθώς και υπάλληλο να το λειτουργεί. Τα προϊόντα έρχονται παρακαταθήκη και κάθε 2η Παρασκευή γίνεται εκκαθάριση του προηγούμενου 15ημέρου με μετρητά. Ο παραγωγός έχει υποχρέωση να επισκέπτεται το εμπορικό κέντρο Foodosophy 1-4 φορές το μήνα, ώστε ο ίδιος να επιδεικνύει στους καταναλωτές τον τρόπο της παραγωγής του. Θέλουμε, δηλαδή, να δείχνει π.χ. ο μελισσοκόμος πού πηγαίνει τα μελίσσια του το καλοκαίρι, πότε τους αλλάζει χώρο, πως κάνει το μάζεμα των ελιών ο ελαιοπαραγωγός, πως συσκευάζει το ελαιόλαδο του, κλπ. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση των καταναλωτών από τον ίδιο τον παραγωγό. Με αυτήν την διαδικασία έχει γνωρίσει το προϊόν, γνωρίζει τον παραγωγό, μαθαίνει τον τρόπο παραγωγής έτσι τελικά πιστεύει το προϊόν και μεταδίδει αυτήν του την γνώση και στον κοινωνικό ή τον οικογενειακό του κύκλο. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμαι φανατικούς καταναλωτές που επαναλαμβάνουν τις αγορές τους μέσα από το εμπορικό κέντρο.
Γιατί Greek Foodosophy?
Γιατί στηρίζεις Ελλάδα! Στηρίζεις την Ελληνική επιχείρηση, την βιοτεχνία, κάθε μικρό παραγωγό που δύσκολα μπορεί να σταθεί μόνος του στην αγορά. Γιατί Greek Foodosophy σημαίνει όλοι οι παραγωγοί Ελληνικών προϊόντων κάτω από ένα δυνατό όνομα. Μια δυνατή μάρκα με μεγάλη εμβέλεια. Γιατί με αυτό τον τρόπο, τα Ελληνικά προϊόντα βρίσκουν τον δρόμο τους προς τους καταναλωτές και τους μεταποιητές αμέσως, χωρίς μεσάζοντες.
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ «η ισχύς εν τη ενώσει»!
- Γιώργος Κουβέλης,
- Γεν. Διευθυντής Greek Foodosophy
- https://www.facebook.com/GreekFoodosophy