Οι εκπρόσωποι της γαλλικής αλυσίδας τόνισαν ότι πέρα από την υψηλή ποιότητα που θα πρέπει να έχουν τα προϊόντα, αναγκαία προϋπόθεση πρόσβασης είναι και η χαμηλή τιμή, δηλαδή μια τιμή που να είναι συμβατή με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει ο όμιλος. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω όμιλος είναι συνεταιριστικός, με τα καταστήματα να έχουν καθεστώς ημιαυτονομίας. Οι πωλήσεις του ομίλου το 2022 ανήλθαν σε 43,9 δισ. ευρώ, ενώ το δίκτυό του αριθμεί πάνω από 750 καταστήματα. Πριν από μερικούς μήνες, εξάλλου, εξαγόρασε καταστήματα της Louis Delhaize Group στο Λουξεμβούργο.
Συναντήσεις είχαν οι 14 εταιρείες και με εκπροσώπους της δεύτερης μεγαλύτερης γαλλικής αλυσίδας, της Carrefour, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια συμφωνία, διότι η αλυσίδα προτιμά κατά κύριο λόγο γαλλικά προϊόντα, καθώς και προϊόντα που προέρχονται από γειτονικές χώρες, όπου το κόστος μεταφοράς είναι συγκριτικά χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος μεταφοράς από την Ελλάδα. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ίσως το γεγονός ότι στη διάρκεια των επαφών επετεύχθη συμφωνία ανάμεσα στη βιομηχανία ζυμαρικών Ηλιος και στη γαλλική αλυσίδα εστιατορίων Gallika la grecque. Συναντήσεις είχε η εν λόγω αλυσίδα, σύμφωνα με πληροφορίες, και με άλλες δύο εταιρείες που συμμετείχαν στην επιχειρηματική αποστολή και συγκεκριμένα τη γαλακτοβιομηχανία Μανδρέκας και τη Γεωδή, η οποία παράγει μαρμελάδες, σάλτσες και αλείμματα. Η τελευταία είχε μάλιστα συνάντηση και με εκπροσώπους της Darriah Company, εισαγωγικής – εξαγωγικής εταιρείας τροφίμων
Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην αποστολή ήταν οι ακόλουθες: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά Ηλιος, Ευβοϊκή Ζύμη, Ελληνικά Εκλεκτά Ελαια, Μανδρέκας, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, Κρόκος Κοζάνης, Γεωδή, Φάρμα Κουκάκη, Menelaos Fresh, Τσάνος, Jannis και ΜΕΒΓΑΛ.
Οι ελληνικές εξαγωγές προς τη Γαλλία ανέρχονται σε περίπου 1,7 δισ. ευρώ και στα 20 πρώτα εξαγόμενα προϊόντα περιλαμβάνονται τυριά, ψάρια ιχθυοκαλλιέργειας, γιαούρτια και ροδάκινα.