Ιωάννα Παπαδοπούλου: Επιμένει Ελληνικά κόντρα στην κρίση



images
Τα επερχόμενα φορολογικά μέτρα θα είναι βαριά αλλά η εταιρία δεν θα προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών δηλώνει η Ιωάννα Παπαδοπούλου. Υπογραμμίζει πως η εταιρία δεν πρόκειται να αλλάξει έδρα. Η αύξηση των κερδών και οι επενδύσεις. Πώς κερδίζει μερίδια αγοράς.
Mε νέα αύξηση κύκλου εργασιών, κερδών και εξαγωγών έκλεισε το 2014 η βιομηχανία Ε.Ι. Παπαδοπούλου, από τις παλιότερες και σημαντικότερες ελληνικές εταιρείες ανθεκτική και στην διάρκεια της κρίσης.

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, είναι μία ειδική κατηγορία επιχειρηματία, αντιθετική στις περισσότερες ενέργειες της που την χαρακτηρίζουν και έχουν φέρει τη φερώνυμη εταιρεία- μετά από 90ετή και πλέον διαδρομή- στη πρώτη θέση στην αγορά μπισκότου (και μάλιστα με ηγεμονικά ποσοστά), στη δεύτερη στην αγορά φρυγανιάς, ενώ έχει αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο στην αγορά ψωμιού σε φέτες.

Μιλά σπάνια στον Τύπο κι αυτό όταν έχει να ανακοινώσει σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις, με την Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας να σημειώνει στο Euro2day.gr, πως τα επερχόμενα μέτρα “θα είναι όντως βαριά για κάθε επιχείρηση σε μία εποχή που οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου επιχειρούν να κρατήσουν τις τιμές, να μην φτάσει η επιβάρυνση στον καταναλωτή” για να συμπληρώσει πως “πολιτική της εταιρείας είναι να μην κάνει αυξήσεις στις τιμές, να παραμένει δίπλα στον πελάτη, να ακολουθεί μία επιθετική τακτική προσφορών προκειμένου να καταστήσει ακόμη πιο προσιτό το προϊόν”.

Απέναντι σε ένα κράτος που μοιάζει σαν να τιμωρεί τον συνεπή επιχειρηματία, που δεν μεταφέρει την έδρα του εκτός συνόρων η Ιωάννα Παπαδοπούλου είναι κατηγορηματική, ότι “…δεν θα βρει τερτίπια για να αποφύγει και τις νέες υποχρεώσεις όσο και αν αυτές δυσχεραίνουν την προοπτική ανάπτυξης. Είναι ξεκάθαρο πως η εταιρεία σαν μία μεγάλη οικογένεια έχει καθήκον να βοηθήσει την πατρίδα, γιατί αυτή και οι εκατομμύρια καταναλωτές είναι αυτοί που έχουν φέρει την Ε.Ι. Παπαδοπούλου σε αυτή την θέση και ψηλά την κρατούν όλα αυτά τα χρόνια”.

Θεωρεί, πως “η σχέση εμπιστοσύνης χτίζεται για περισσότερα από 90 χρόνια, η διοίκηση της εταιρείας είναι η… τρίτη γενιά, και η εταιρεία είναι η πρώτη στον κλάδο της ΔΕΝ γίνεται να αλλάξει έδρα”.

Είναι προφανές, πως για κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται σε αυτή την χώρα θα έπρεπε να ισχύουν τα αυτονόητα. Κανονικότητα, ηρεμία, λιγότερη γραφειοκρατία, σταθερότερο και δικαιότερο φορολογικό σύστημα για να μπορέσουν και οι επιχειρήσεις που σχεδιάζουν επενδυτικά προγράμματα να τα υλοποιήσουν. Όσον αφορά στο φορολογικό περιβάλλον όσο πιο άδικο είναι (για επιχειρήσεις, για φορολογούμενους) τόσο περισσότερο… τρέφεται η φοροδιαφυγή.

Σε αυτό το δυσχερές περιβάλλον η εταιρεία πετυχαίνει σταθερή αύξηση μεγεθών με το 2014 να είναι καλύτερο από το 2013. Αύξηση κύκλου εργασιών στα 134 εκατ. ευρώ (6%), καθαρών κερδών στα 8,3 εκατ. ευρώ (8,3%), σημαντική μείωση δανείων.

Όπως εξηγεί στο Euro2day.gr “πέρα από τους νέους καταναλωτές που φαίνεται να προστέθηκαν στην αγορά, κλειδί ήταν η μείωση της ζήτησης για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η πολιτική προσφορών, που ακολουθεί η εταιρεία συνέβαλε στο να στραφεί ο κόσμος στο επώνυμο προϊόν, μειώνοντας πλέον το private lebel. Κέρδος για τον κλάδο, όφελος για τον πελάτη”.

Παράλληλα προχωρά σε επενδύσεις καθώς στην 2ετία 2013-2014 επενδύθηκαν περί τα 16 εκατ. ευρώ,ενώ ετησίως επενδύονται σχεδόν 7,5 εκατ. ευρώ. Αποτελεί σταθερή πολιτική της εταιρείας, καθώς εστιάζει στην έρευνα (διαθέτει από τα μεγαλύτερα κέντρα έρευνας- τεχνολογίας του κλάδου, στην Ελλάδα), στα νέα προϊόντα, στην τιμολογιακή πολιτική και βεβαίως στο ανθρώπινο δυναμικό της Ε.Ι. Παπαδοπούλου.

Η εταιρεία συνεργάζεται μόνο με ελληνικές τράπεζες, διατηρεί γραμμές χρηματοδότησης, ενώ μείωσε τα δάνεια κατά 25 εκατ. ευρώ, με το κόστος εξυπηρέτησης να διατηρείται χαμηλότερα του 4%.

Ο κλάδος τροφίμων ένας από τους πλέον παραγωγικούς εδώ και χρόνια, συντηρεί χιλιάδες θέσεις εργασίας, εισφέρει έσοδα, πραγματοποιεί επενδύσεις… στο μέτρο, που μπορεί.

Ο κλάδος έχει άξιους επιχειρηματίες” τονίζει σημειώνοντας πως “κρατούν τις εταιρείες τους στον τόπο μας. Ονόματα όπως CHIPITA, ΓΙΩΤΗΣ,ΙΟΝ, ELBISCO, ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ και άλλοι… συντηρούν ενεργό ένα σημαντικό μέρος της εγχώριας παραγωγής”.

Θεωρεί δε ως σπουδαιότερη στιγμή της ζωής, τη μέρα που έγινε η παραγωγή, μύρισε κι έφαγε το πρώτο ψωμί της εταιρείας, τότε που συγκινήθηκε, έκλαψε…

http://www.euro2day.gr





Related Posts