… προϊόντα ζύμης και τα ζυμαρικά ιδιαίτερα δημοφιλή στο Καναδά! Με βάση την έκθεση του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής πρεσβείας στην Οττάβα, τα Ελληνικά αρτοσκευάσματα, τα προϊόντα ζύμης και τα ζυμαρικά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στον Καναδά, με 50% αύξηση της αξίας των εισαγωγών τους τα τελευταία 3 έτη, από 1.9 εκατομμύρια Καναδικά δολάρια το 2010 σε 3 εκατομμύρια Καναδικά δολάρια το 2012.
Πολλές από τις μεγαλύτερες Ελληνικές βιομηχανίες του συγκεκριμένου τομέα εξάγουν τα προϊόντα τους στον Καναδά, ενώ ακόμη και μικρότεροι τοπικοί παραγωγοί έχουν πετύχει την είσοδό τους στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αυτή αγορά, με βάση την μοναδικότητα και την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων τους, τις μειωμένες τιμές τους, καθώς και την απήχησή τους στην μεγάλη κοινότητα των Ελλήνων του Καναδά.
Τα πιο δημοφιλή είδη είναι τα κουλούρια και τα βουτήματα, οι πολύ σημαντικές εισαγωγές έτοιμης ζύμης και φύλλου για παρασκευή ειδών αρτοποιίας σε χονδρική, οι φρυγανιές, τα παξιμάδια Κρήτης, οι επώνυμες μάρκες ζυμαρικών, αλλά και τα διάφορα είδη μπισκότων.
Κατά την αγορά υγιεινών τροφίμων, πολλοί πελάτες ψάχνουν προϊόντα με εξτρά βιταμίνες και μέταλλα, καθώς και τα συστατικά για ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα, καθώς και για ένα πιο υγιές πεπτικό σύστημα. Οι πελάτες ψάχνουν επίσης τα προϊόντα με περισσότερο ασβέστιο, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, καθώς και λιγότερη ζάχαρη, νάτριο και λίπος. Όσον αφορά την γλουτένη, η στατιστική δείχνει ότι πρόκειται να αυξηθούν οι πωλήσεις προϊόντων που δεν περιέχουν γλουτένη, ειδικά σε ηλικιωμένους καταναλωτές.
Οι πελάτες δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζουν διότι θέλουν να βεβαιωθούν ότι προμηθεύονται το πιο υγιεινό διαθέσιμο προϊόν.
Για αυτό το λόγο η συσκευασία επιβάλλεται να ξεκαθαρίζει στον πελάτη τα ειδικά συστατικά του, τη νοστιμιά, το αν απευθύνεται σε ορισμένο κοινό, την αυθεντική προέλευσή του από την Ελλάδα, που έχει πολύ καλή εικόνα ως «μάρκα» για τους Καναδούς πελάτες, την πρωτοτυπία, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληροφορηθεί για το κατεψυγμένο προϊόν πχ. την ευκολία παρασκευής, καθώς και το φυσικό χαρακτήρα της συσκευασίας.
http://www.ecotimes.gr