Fresh Line Ελληνική εταιρία φυσικών καλλυντικών



Fresh_Line_07

Η διαδρομή

Η ιστορία της Fresh Line ξεκινάει από πολύ παλιά, όταν στα παιδικά της χρόνια η ιδρύτρια της εταιρίας, κυρία Μάυρα Βαγιωνή-Στασινοπούλου, μυήθηκε από τη γιαγιά της, που υπήρξε και ο μέντοράς της, στις μυστικές συνταγές ομορφιάς.

Μαγεύτηκε από την αποτελεσματικότητα των υλικών της κουζίνας πάνω στην ευρύτερη έννοια της περιποίησης του δέρματος και των μαλλιών. Η βρώμη, το γάλα, το λάδι, το μέλι, και τόσα άλλα φρέσκα υλικά, μετατρέπονται σε θεαματικές συνταγές για τη λείανση των ρυτίδων, την ενυδάτωση, τη φωτεινότητα, την ακμή κ.α.

Μεγαλώνοντας, ανακάλυψε πως αυτές οι μυστικές συνταγές από τα τετράδια των προγιαγιάδων πηγάζουν από την αρχαία ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία. Η μελέτη αρχαίων ελληνικών συγγραμμάτων (Όμηρος, Ηρόδοτος, Θεόφραστος, Διοσκουρίδης, κ.α.) ήταν αυτή που την οδήγησε και στην εξέλιξη των συνταγών.

Το 1992, ιδρύει τη Fresh Line, μια εταιρία που ανέτρεψε το κατεστημένο στην αγορά των καλλυντικών. Φρέσκα καλλυντικά, χειροποίητα, που πωλούνταν χύμα, με το ζύγι και διατηρούνταν σε ψυγεία και πάγο.

[huge_it_gallery id=”3″]

Τα προϊόντα έφεραν ξεχωριστές μορφές – σαμπουάν σε στερεά μορφή, αναβράζουσες μπάλες με αιθέρια έλαια, σαπούνια σε σχήμα τάρτας, κ.α. Βαπτίστηκαν με αρχαία ελληνικά ονόματα, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την αρχαία πηγή της συνταγής και τη σχέση του μυθικού ήρωα ή θεού με την ιδιότητα του εκάστοτε προϊόντος. Π.χ. η σειρά ενυδάτωσης προσώπου ΑΘΗΝΑ που βασίζεται στο ελαιόλαδο, η σειρά αντιγήρανσης ΗΡΑ, όπου η ομώνυμη θεά απεικονιζόταν πάντα ως νέα και όμορφη, παρά την ώριμη ηλικία της (βασίζεται στο τριαντάφυλλο, συνταγή Γαληνού τον 20ο αι Π.Χ.).

Η γνώση, η εμπειρία και το μεράκι της κας Βαγιωνή-Στασινοπούλου μεταλαμπαδεύτηκε στις κόρες της Πάολα και Ναταλί, που στάθηκαν δίπλα της από παιδιά στα πρώτα επιχειρηματικά της βήματα. Έχοντας η κάθε μια το δικό της τομέα δραστηριότητας, ασχολήθηκαν από τη δημιουργία του λογοτύπου και τα εικαστικά, μέχρι τη σύνταξη κειμένων και τη γενικότερη δόμηση της εταιρίας, βοηθώντας την στη δημιουργία της Fresh Line. Ο κόσμος αγάπησε τη Fresh Line και σε λίγο διάστημα η εταιρία αναπτύχθηκε δυναμικά στην Ελλάδα παραχωρώντας Άδειες Δικαιοχρησίας (Franchising).

Το 2004 υπήρξε χρονιά σταθμός για τη Fresh Line, καθώς ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας ανοίγοντας τα πρώτα της 3 καταστήματα στη Ρωσία. Να σημειώσουμε πως σήμερα εταιρία διατηρεί ένα δίκτυο 150 και πλέον καταστημάτων στην εν λόγω αγορά.

Σήμερα

Στο τιμόνι της Fresh Line βρίσκεται σήμερα η Ναταλί Βαγιωνή, η οποία από τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου, οδηγεί την εταιρία σε μια συνεχή εξέλιξη, θέτοντας ως προτεραιότητα τα προϊόντα της να αντικατοπτρίζουν την ποιότητα για την οποία ξεχωρίζει η Fresh Line όλα αυτά τα χρόνια.

Η εταιρία διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα με 45 σημεία πώλησης και δυνατή παρουσία στο εξωτερικό, μέχρι στιγμής σε 18 χώρες και με περισσότερα από 250 σημεία πώλησης.

Η καρδιά της εταιρίας χτυπάει δυνατά στην παραγωγική της μονάδα, στο Κορωπί Αττικής. Από εκεί, οι άνθρωποί της, μια ομάδα 100 περίπου εργαζομένων, δουλεύει αδιάκοπα για την παγκόσμια καταξίωση.

Διαθέτει πιστοποίηση παραγωγής από τον Ιταλικό Οργανισμό Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων ICEA, από το διεθνές πρότυπο διαχείρισης ποιότητας ISO 9008:2001, καθώς και πιστοποίηση ISO 22716:2007 που αφορά στις Ορθές Βιομηχανικές Πρακτικές (GMP).

Βασικό πλεονέκτημα της Fresh Line, είναι πως η λειτουργία της βασίζεται πάνω σε θεμέλια σωστής επικοινωνίας, ήθους, επαγγελματισμού και πραγματικής συνέργειας. Χαρακτηριστικά, τα οποία οι συνεργάτες της τιμούν, αναγνωρίζουν κι εμπιστεύονται, έχοντας ως αποτέλεσμα να επενδύουν, να ρισκάρουν και να πιστεύουν στην εταιρεία, στην οικογένεια της Fresh Line!

Σκοπός της είναι να ταξιδεύει παγκόσμια, προάγοντας σε ολοένα και περισσότερες χώρες την πλούσια ελληνική φύση, την μυθολογία και την σπουδαία Αρχαία φιλοσοφία των Ελλήνων.

Τα προϊόντα

Στην Fresh Line λειτουργούν δύο διαφορετικές ομάδες προϊόντων που η κάθε μια ξεχωριστά έχει τη δική της φιλοσοφία και θα μπορούσε να είναι μια αυτόνομη αγοραστική πρόταση καλλυντικών.

Η πρώτη ομάδα είναι το Fresh Beauty Bar. Αποτελείται από φρέσκα και χύμα προϊόντα όπως μάσκες βιολογικές μάσκες προσώπου που διατηρούνται στο ψυγείο, αφρόλουτρα, body milks και σαπούνια που πωλούνται με το ζύγι σε όση ποσότητα επιθυμεί ο πελάτης. Έτσι δεν επιβαρύνεται με κόστος συσκευασίας αλλά πληρώνει μόνο το κόστος του περιεχομένου. Όλα τα προϊόντα του Fresh Beauty Bar βασίζονται σε φρέσκα υλικά της κουζίνας και του κήπου όπως χυμούς, φρούτα, γάλα και μέλι. Είναι μια ανατρεπτική και επαναστατική πρόταση για τα ελληνικά δεδομένα, απόλυτα συνυφασμένη με τις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες.

Η δεύτερη ομάδα είναι συσκευασμένα εξειδικευμένα προϊόντα και εντατικές αγωγές για το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα, βασισμένα σε συνταγές από την αρχαία ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία. Καλύπτουν όλες τις ανάγκες προσωπικής φροντίδας όπως τριχόπτωση, ευαισθησίες, ξηροδερμία, ακμή, ρυτίδες κ.α.





Related Posts