Σε 1.000 τούρκικα super market θα βρεθούν τα «μικιά» της εταιρείας Κρητών Άρτος



KRITON_LOGO_GR11

Σε 1.000 τούρκικα super market θα βρεθούν το δεύτερο εξάμηνο εφέτος τα «μικιά» της εταιρείας Κρητών Άρτος, η οποία προχωρά στην έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου μη μετατρέψιμου μέχρι του ποσού των 2.000.000 ευρώ.

Την ίδια ώρα, η κρητική εταιρεία αρτοσκευασμάτων, εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του ΧΑ, στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της και εντός των τειχών, μέσω συμφωνίας με στρατηγικό συνεργάτη για τη μικρή λιανική.
Ειδικότερα, τα αντληθέντα κεφάλαια από την έκδοση του ομολογιακού θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις σε ποσοστό 50%, για αποπληρωμή υφιστάμενων δανείων σε ποσοστό 25% και το υπόλοιπο

Σύμφωνα με την εταιρεία, αποτέλεσμα της αξιοποίησης της ρευστότητας από την έκδοση του ομολογιακού δανείου θα είναι ο εκσυγχρονισμός και αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, η μείωση κόστους παραγωγής, η βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων, η ισχυροποίηση της εταιρικής ταυτότητας, η ανάπτυξη πωλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό και η ισχυροποίηση της εσωτερικής οργάνωσης και διοικητικής δομής της.

Συμφωνία με την τουρκική αλυσίδα Migros

Παρά τις δυσκολίες, την έλλειψη ρευστότητας και την αβεβαιότητα που έχουν «γονατίσει» τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η Κρητών Άρτος κάνει σημαντικά βήματα για να τονώσει την εξωστρέφειά της.

Οι εξαγωγές, που ξεκίνησαν ουσιαστικά μόλις προ διετίας, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης έφθασαν το 25% του τζίρου της, όπως αποκάλυψε στα dikaiologitika.gr ο Μανόλης Δαμιανάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, όταν το ίδιο διάστημα το 2015 ήταν το 15%. Μέσα στα επόμενα τρία-τέσσερα χρόνια η διοίκηση της εισηγμένης στοχεύει οι μισές πωλήσεις της Κρητών Άρτος να προέρχονται από τις αγορές του εξωτερικού.

Μία πρώτη, καλή, κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση είναι συμφωνία με την τουρκική αλυσίδα super market Migros, η οποία διαθέτει 1.000 καταστήματα. Η κρητική εταιρεία παξιμαδιών και αρτοσκευασμάτων πρόκειται πολύ σύντομα να τοποθετήσει δύο κωδικούς της στα ράφια της εν λόγω αλυσίδας στη γειτονική χώρα.

Αύξηση πωλήσεων

Συνεχίζοντας τη θετική πορεία σε ότι αφορά τις πωλήσεις της η Κρητών Άρτος το πρώτο τρίμηνο εφέτος διατήρησε το τζίρο της στα περσινά επίπεδα παρ’ ότι δεν συνεργάζεται εδώ και μήνες με την αλυσίδα super market Μαρινόπουλος όπου τα προηγούμενα χρόνια πραγματοποιούσε ένα αξιόλογο μέρος του κύκλου εργασιών της.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον επιχειρηματικό σχεδιασμό για το 2016, στα προϊόντα snack με την επωνυμία ΜΙΚΙΟ βρίσκεται στα σκαριά στρατηγική συνεργασία στην ελληνική αγορά με στόχο την ανάπτυξη πωλήσεων στα μικρά σημεία λιανικής πώλησης.

Η Κρητών Άρτος διαθέτει σήμερα τρεις γραμμές παραγωγής παραδοσιακών παξιμαδιών και δύο γραμμές για κριτσίνια, βουτήματα και snacks.

Η συνολική παραγωγική δυναμικότητα είναι 20-25 τόνοι τελικό προϊόν, ενώ λειτουργεί κάτω από τα συστήματα ποιότητας HACCP ΕΛΟΤ 1416, IFS Higher Level και BRC, χρησιμοποιεί 100% φυσικές πρώτες ύλες, άλευρα ολικής άλεσης και εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Κρήτης και συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες λιανικής (ΑΒ Βασιλόπουλος-Delhaize Group, Lidl, Μασούτης, Σκλαβενίτης, Μετρό, ΜΑΚΡΟ, Βερόπουλος SPAR, Γαλαξίας, ΕΛΟΜΑΣ, ΑΣΤΕΡΑΣ).

Σημειώνεται ότι σήμερα το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, που ξεκίνησε ως μια μικρή βιοτεχνία παραγωγής κρητικών παξιμαδιών και εξαγοράστηκε το 2004 από τον Μανώλη Δαμιανάκη, αποτελείται από 30 κωδικούς.





Related Posts