To ‘greek way’ φιλοδοξεί να κλείσει το ‘άρωμα Ελλάδας’ σε ένα βαλιτσάκι

Η ιδέα του greek way ξεκίνησε από δύο φίλους, τους Στέλιο Κεράστα και Κώστα Σιόλα, ένα απόγευμα που θέλησαν να πιούν ένα καφέ με ένα φίλο τους που βρισκόταν λίγο μακριά… στο Λονδίνο. Σκέφτηκαν λοιπόν να κλείσουν σε ένα απλό κουτί έναν ελληνικό καφέ, ένα μπρίκι και λίγα γλυκά και να το στείλουν. Λίγες μέρες αργότερα το πακέτο έφτασε στον προορισμό του και πήγαν όλοι μαζί για καφέ… έστω και από μακριά, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Έτσι λοιπόν σκέφτηκαν να εξελίξουν  την ιδέα τους σε μια νέα πρόταση souvenir που θα περιλαμβάνει ελληνικές συνταγές και συνήθειες, συνδυασμένες με τοπικά προϊόντα, σε ένα experience box, με μια μοναδική υπόσχεση. Να ταξιδέψουν την Ελλάδα που εκείνοι αγαπούν σε όλο τον κόσμο.

images

Στα πλαίσια της εξέλιξης του ελληνικού souvenir με νέο design και ιδέες, το greek way περιλαμβάνει μικρές καθημερινές ελληνικές εμπειρίες που αποτελούν ένα ιδανικό αναμνηστικό για όλους όσους θέλουν να πάρουν λίγη Ελλάδα μαζί τους.

Το greek way αποτελείται από ένα λιτό σχεδιαστικά βαλιτσάκι, που περιλαμβάνει συγκεκριμένες ελληνικές συνήθειες και εμπειρίες, συνδυασμένες με τα απαραίτητα συστατικά και σύνεργα. Οι 4 πρώτες προτάσεις greek way είναι:

ΤΡΑΧΑΝΑΣ (The Greek Slow Food)
Περιλαμβάνει: έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, τραχανά, πατέ τομάτας, κρουτόνς σίκαλης ολικής άλεσης με γεύση πάστας ελιάς.

OYZAKI (The Greek Zen)
Περιλαμβάνει: Ούζο, συσκευασία σαρδέλας , πράσινες ελιές, παξιμάδια με γεύση ελαιόλαδου, φέτας και λιαστής ντομάτας και 2 ποτήρια ούζου.

RAKOMELO ( The Greek Cocktail)
Περιλαμβάνει: Ρακή, μέλι από άνθη πορτοκαλιάς, κανέλα και γαρύφαλλο, 1 μπρίκι, 2 σφηνοπότηρα.

KAFEDAKI (The Greek break time)
Περιλαμβάνει: ελληνικό καφέ, λουκούμια κανέλας με ξύσμα πορτοκαλιού, 2 φλυτζάνια ελληνικού καφέ κι ένα μπρίκι.

Η επιλογή των προϊόντων γίνεται μέσα από αυστηρά κριτήρια ποιότητας των εταιρειών και των παραγωγών, με τους οποίους η εταιρεία συνεργάζεται και μπορεί να διαμορφώνεται ανάλογα με:

  • την εποχικότητα
  • την καινοτομία (π.χ. νέοι γευστικοί συνδυασμοί, νέα συσκευασία κ.λπ.)
  • τη ζήτηση,

καθώς και άλλους παράγοντες.

Επιπλέον, ανεξάρτητα από τους ήδη υπάρχοντες συνδυασμούς, το greek way, μπορεί να γίνει tailor made εταιρικό δώρο ή να πάρει τη μορφή ενός sponsoring box με προϊόντα ενός συγκεκριμένου χορηγού.

To greek way θα βρίσκεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (ξενοδοχεία, αεροδρόμια, μαρίνες, σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος κ.λπ.).

– See more at: http://traveldailynews.gr/news/article/60337#sthash.Net3zPWj.dpuf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share This Post