Τα ελληνικά μαγιό που φορούνται από τη Naomi Campbell και τη Chiara Ferragni



images

Η Ιωάννα Τσερέπα και η Audrey Zucker ξετυλίγουν μαζί τη δημιουργική τους έμπνευση. Στην άκρη του νήματος βρίσκεται ένα brand μαγιό με εντυπωσιακό σχεδιασμό και βάση το πλεκτό νήμα: Τα MITOS, που κατάφεραν να κερδίσουν μία θέση στη γκαρνταρόμπα διάσημων γυναικών από όλο τον κόσμο.

Οι φωτογραφίες της Naomi Campbell με μαγιό είναι πάντα είδηση. Πέρσι, κατά τη διάρκεια των ολιγοήμερων διακοπών της στην Πάτμο, ο καλός της φίλος Edward Enninful «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Ιnstagram μια κοινή τους φωτογραφία. Η Naomi αφήνεται στην αγκαλιά του ελληνικού ήλιου, φορώντας ένα μικροσκοπικό μαύρο πλεκτό μπικίνι. Τα «like», όμως, δεν αφορούν μόνο τις χορταστικές καμπύλες της αλλά και το ιδιαίτερο μαγιό που φοράει, της ελληνικής εταιρείας Mitos.

Η Ιωάννα Τσερέπα και η Audrey Zucker είναι οι γυναίκες που κρύβονται πίσω από τα μαγιό Mitos. Ένα πολυτελές brand, που εμπνέεται από ύθο της Αριάδνης, επενδύοντας σε ακριβά υλικά και πρωτοτυπεί επανασυστήνοντας το πλεκτό νήμα. «Το κάθε μαγιό κεντιέται ξεχωριστά. Έχει 250.000 -3.000.000 βελονιές, κόβεται στο χέρι κι αφού πλυθεί ενώνεται με ιταλική λίκρα. Μπορείς να το πεις και hand made» περιγράφει τη διαδικασία παραγωγής η Ιωάννα και συνεχίζει: «Είναι μαλακό στις καμπύλες, απευθύνεται σε γυναίκες που τους αρέσει το σώμα τους, το φροντίζουν και θέλουν να εμφανιστούν στην παραλία με κάτι ξεχωριστό». «Και, ναι, είναι σέξι, καλλιτεχνικό και λειτουργικό» συμπληρώνει η Audrey.

Όλα ξεκίνησαν περίπου τρία χρόνια πριν, στη Σύμη, όταν η Ιωάννα έψαχνε να αγοράσει μαγιό. «Έψαχνα κάτι διαφορετικό, αλλά έβλεπα μόνο τα ίδια και τα ίδια. Κατά κάποιον τρόπο, η Mitos γεννήθηκε από τη δική μου ανάγκη ως καταναλώτρια» λέει η Ιωάννα. «Ήμουν χρόνια στο χώρο της μόδας, στο management resources, αλλά ήθελα να κάνω κάτι δικό μου και η Mitos δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτό το κενό στην αγορά του μαγιό».

Τις ίδιες ανησυχίες είχε και η Audrey, που παράλληλα εξακολουθεί να διατηρεί τη Mozaik, τη δική της εταιρεία που ειδικεύεται στο digital marketing και την επικοινωνία. «Είχα πλάνα για άλλα προϊόντα beachwear, τσάντες παρεό. Με την Ιωάννα γνωριστήκαμε στη δουλειά κι όταν είδα τα μαγιό, ενθουσιάστηκα γιατί ήταν αυτό το διαφορετικό που έψαχνα. Όσο τη γνώριζα καλύτερα, ενθουσιαζόμουν ακόμα περισσότερο. Ο συνδυασμός προσωπικότητας και οράματος με έκανε να θέλω να συνεργαστώ με την Ιωάννα. Ταίριαξε το επιχειρηματικό μας πλάνο και όραμα και εδώ και ενάμιση χρόνο προχωράμε μαζί ακόμα πιο δυναμικά, ενώ είμαστε πλέον και φίλες». Γιατί, όμως, μαγιό; «Το μαγιό αντιπροσωπεύει πλήρως την Ελλάδα και το διάσημο παγκοσμίως ελληνικό καλοκαίρι, αν και είναι ένα δύσκολο στοίχημα» λέει η Ιωάννα και η Audrey συμπληρώνει: «Είναι ένα πολύ προσωπικό προϊόν μόδας, που αποκαλύπτει τη θηλυκότητα. Σε αντίθεση με το εσώρουχο, δεν είναι μόνο για εκείνες που το φορούν ή τον αγαπημένο τους».

Και η συνεργασία μεταξύ τους; Πώς λειτουργεί πρακτικά; «Η Mitos είναι κάτι σύνθετο και στην παραγωγή και στο σχεδιασμό. Η Audrey ασχολείται περισσότερο με το digital κομμάτι. Αποφασίζουμε μαζί τα κοψίματα, αφού καταλήξουμε σε μια κεντρική ιδέα και τη μεταφέρουμε στους σχεδιαστές μας» περιγράφει η Ιωάννα. Δεν μπορεί να μη γίνει αναφορά στην κρίση. Ελληνική εταιρεία μαγιό με την οικονομία να κατρακυλάει; «Δεν σκεφτήκαμε καθόλου την κρίση. Το πιστεύαμε πάρα πολύ και προχωρήσαμε μέχρι τέλους». Και πόσο έχει αποδώσει το ρίσκο μέχρι τώρα; «Πηγαίνουμε πολύ καλά, αν και απώτερος στόχος είναι να επεκτείνουμε το πελατολόγιό μας στο εξωτερικό. Εμπνεόμαστε από την Ελλάδα και τους μύθους της, αλλά εμπορικά μας ενδιαφέρει πολύ και το εξωτερικό. Ξεκινάμε πολύ δυναμικά σε καταστήματα όπως η Elodie K στο Λος Άντζελες και το Midnight Express στην Κωνσταντινούπολη, στο Χόλιγουντ και το Μαϊάμι. Έχουμε πολύ καλό feedback μέχρι σήμερα από τις εκεί συνεργασίες μας. Τα μαγιό μας αρέσουν, γιατί δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, με αυτήν την τεχνοτροπία και τόσο προσεγμένο» εξηγεί η Audrey, που είναι Γαλλίδα, αλλά τα τελευταία δεκατρία χρόνια ζει στην Ελλάδα.

Πώς συνδυάζεται η μητρότητα, η συζυγική ζωή και η επιχειρηματικότητα, αφού είναι και οι δύο παντρεμένες και μητέρες; «Θέλει οργάνωση, δεν είμαστε ούτε οι πρώτες ούτε οι τελευταίες μητέρες και σύζυγοι που δουλεύουν σε κάτι δικό τους» λέει η Audrey με φυσικότητα και η Ιωάννα προσθέτει: «Στην πραγματικότητα δεν έχουμε ωράριο. Όλη την ημέρα δουλεύουμε».

Ανάμεσα στις δύο δεν αναγνωρίζονται ίχνη αντιπαλότητας ή ανταγωνισμού, μόνο ακόρεστη όρεξη και δημιουργικότητα. Ούτε μπορούν να θυμηθούν επικές διαφωνίες ή αμφιβολίες. Η καλύτερη στιγμή, εκεί που κορυφώνεται η δημιουργική διαδικασία, είναι όταν παραλαμβάνουν τα μαγιό, αλλά και όταν δουλεύουν για την παραγωγή των καταλόγων τους. «Πράγματι η περίοδος που φτιάχνουμε τους καταλόγους είναι πολύ δημιουργική και ευχάριστη και για τις δύο μας» λέει με τη χαρακτηριστική γαλλική προφορά η Audrey. «Προσπαθούμε να τονίσουμε τη διαφορετικότητά μας στους καταλόγους μας, γι’ αυτό αποφεύγουμε τις τυπικές γαλάζιες παραλίες. Κάνουμε μαγιό, αλλά δεν θέλουμε να ταυτιστούμε με την παραλία. Στους καταλόγους μας προβάλλουμε την καλλιτεχνική διάσταση του μαγιό της Mitos. Ψάχνουμε το διαφορετικό, επενδύουμε στο διαφορετικό».

Αυτό το διαφορετικό είναι που εντυπωσίασε τη διασημότερη fashion blogger του πλανήτη, Chiara Ferragni, που επέλεξε να ποστάρει φωτογραφίες από τις διακοπές της στις Μαλδίβες φορώντας μαγιό Mitos, από τη σειρά Fairy Tail, αποτίνοντας στις δύο γυναίκες ένα απρόσμενο κομπλιμέντο και αναγνώριση.

http://www.protothema.gr





Related Posts