«Χρυσές» διακρίσεις και εγγύηση ποιότητας για το ελληνικό νερό “Θεόνη”

imagesTo φυσικό μεταλλικό νερό “Θεόνη” αναβλύζει και αντλείται από τη φυσική πηγή Γκούρα στην οροσειρά των Αγράφων. Από το 2014 που βγήκε στην αγορά έχει αποσπάσει περισσότερα από 4 βραβεία μεταξύ των οποίων είναι και το χρυσό βραβείο στον Παγκόσμιο Διεθνή Οργανισμό Γευσιγνωσίας “Βerkeley Spring” που εδρεύει στη Δυτική Βιρτζίνια των ΗΠΑ, για την καλύτερη γεύση και ποιότητα εμφιαλωμένου νερού παγκοσμίως. Ενώ πριν λίγες ημέρες απέσπασε το Monde Selection 2016. Η επιχείρηση Α.Η.Β. Γκρουπ αυτή τη στιγμή έχει ετήσιο τζίρο τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ βραχυπρόθεσμος στόχος της είναι τα 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Η ιδέα για την εμφιάλωση του νερού των πηγών της Γκούρας ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980 από τον οραματιστή και ιδρυτή της εταιρείας Α.Η.Β. Γκρουπ Α.Ε που εμφιαλώνει το νερό Θεόνη, κ. Βασίλη Τσέλιο. “Η καταγωγή της οικογένειάς του κου Τσέλιου είναι από την Καρδίτσα. Από την πρώτη στιγμή λοιπόν, γνώριζαν την ιδιαίτερη ποιότητα και καθαρότητα του νερού από τις συγκεκριμένες πηγές. Η έναρξη της επιχείρησης πραγματοποιήθηκε το 1996, αλλά εξαιτίας του συστήματος που υπάρχει στην Ελλάδα η παραγωγή ξεκίνησε το 2013”, μας είπε ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της επιχείρησης κ. Κωνσταντίνος Μπεζιούλας.

Ωστόσο, και η επιλογή του ονόματος “Θεόνη” δεν υπήρξε καθόλου τυχαία, καθώς συνδέεται άμεσα με την περιοχή. “Αν ρωτήσετε κάποιους κατοίκους που ζουν εδώ γύρω στα βουνά, για τις πηγές, θα σας πουν ότι υπήρχε μία νεράιδα, με βάση τα λεγόμενα των γερόντων, η οποία προστάτευε αυτές τις πηγές. Βέβαια, το όνομα Θεόνη γράφεται με ωμέγα, όμως για λόγους πρακτικούς, για να μπορεί να γράφεται πιο εύκολα και με λατινικούς χαρακτήρες εμείς το γράψαμε με όμικρον”, μας ανέλυσε ο κος Μπεζιούλας.

Το εμφιαλωτήριο του νερού “Θεόνη” βρίσκεται σε υψόμετρο 600 μέτρων και σε απόσταση μόλις 7 χιλιόμετρα από τις πηγές, οι οποίες βρίσκονται περίπου στα 1.100 μέτρα υψόμετρο. Οι εγκαταστάσεις της επιχείρησης είναι πλήρως εναρμονισμένες με το φυσικό τοπίο, καθώς είναι χτισμένες από πέτρα. Άλλωστε, αυτή υπήρξε και μία από τις ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής. Όπως μας επισήμανε ο κ. Μπεζιούλας “Μία μικρή δυσκολία που κληθήκαμε να ξεπεράσουμε στην αρχή ήταν η επιφύλαξη με την οποία μας αντιμετώπιζαν οι ντόπιοι. Με τον καιρό καταφέραμε και δημιουργήσαμε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους”.

Το γεγονός ότι η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή της σε περίοδο οικονομικής ύφεσης, αποτέλεσε μία ακόμα δυσκολία. “Θα απαντήσω με αυτό που είχε πει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κος Δημήτρης Τσέλιος, υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης οι δυσκολίες είναι μεγαλύτερες, οπότε απαιτείται και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα”, τόνισε ο κος Μπεζιούλας. Και συνέχισε λέγοντας “Για την εταιρεία, τη διοίκηση και για τον κο Τσέλιο, η επιχειρηματικότητα αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση. Ο κ. Τσέλιος πιστεύει ότι με όραμα, με τους συγκεκριμένους συνεργάτες και με το να προσφέρει ένα ποιοτικό προϊόν μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εμείς αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία την κατάσταση”.

Η εγγύηση της ποιότητας και της ασφάλειας του νερού αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για την εταιρεία Α.Η.Β. Γκρουπ Α.Ε., όπως μας ανέφερε ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ του νερού “Θεόνη”. “Η μονάδα μας έχει δημιουργηθεί με τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές υγιεινής και πιστοποιείται από τους πιο διακεκριμένους φορείς. Σχετικά με το νερό, πραγματοποιούμε καθημερινά συστατικές αναλύσεις, πλήρη μικροβιολογική ανάλυση σε έτοιμα προϊόντα ανά δύο ώρες και 4 φορές τον χρόνο στέλνουμε δείγμα για πλήρη μικροβιολογική ανάλυση σε εξωτερικά εξειδικευμένα εργαστήρια. Βέβαια, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται έλεγχος μόνο στο νερό, αλλά και στα υλικά συσκευασίας, έτσι ώστε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν για τον καταναλωτή”, μας εξήγησε.

Aυτό που κάνει το νερό “Θεόνη” ξεχωριστό είναι η χημική σύσταση του, που του προσδίδει τον μοναδικό του χαρακτήρα και την ευεργετική του δράση ως προς την υγεία των καταναλωτών και αυτό διότι διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε Νάτριο, χαμηλό ποσοστό σε Νιτρώδη-Νιτρικά, χαμηλό ποσοστό χλωρίου και απουσία βαρέων μετάλλων, ενώ έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε άλατα.

Το νερό “Θεόνη” κυκλοφορεί σε 3 διαφορετικές συσκευασίες, 500 ml, 1 λίτρου -που δίνεται αποκλειστικά σε χώρους εστίασης- και σε 1,5 λίτρο. “Σύντομα θα προσθέσουμε στις υπάρχουσες επιλογές, για τους καταναλωτές μας και τη γυάλινη συσκευασία. Μετά και από την τελευταία μας βράβευση, αυτό που επιδιώκουμε είναι να δημιουργήσουμε ένα premium προϊόν για την Ελλάδα”, πρόσθεσε ο κ. Μπεζιούλας.

Η εταιρεία Α.Η.Β Γκρουπ μέσα στα δύο χρόνια παραγωγής της διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο διανομής. Οι εξαγωγές της καλύπτουν το 40% περίπου της παραγωγής σε 14 χώρες με κύριες αγορές αυτές των ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδίας, Βελγίου, Γερμανίας, Σαουδικής Αραβίας, Η.Α. Εμιράτων, Σουηδίας, Κύπρου κ.α. Όπως μας ανέφερε ο κος Μπεζιούλας “Αυτή τη στιγμή διερευνούμε τις αγορές της Κίνας. Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες έχουν επιδείξει έντονο ενδιαφέρον και άλλες ευρωπαϊκές χώρες”.

Η επιχείρηση A.H.B Γκρουπ δημιουργήθηκε με ιδιωτικά κεφάλαια και απασχολούνται σε αυτή περίπου 40 άτομα. Η δε παραγωγική της δυνατότητα είναι 15.000-20.000 μπουκάλια την ώρα, ανεξαρτήτως μεγέθους. Η αυξανόμενη ζήτηση του νερού “Θεόνη” ειδικά σε ότι αφορά στο κομμάτι των εξαγωγών, οδήγησε στη δρομολόγηση ανάπτυξης της υφιστάμενης παραγωγικής δυνατότητας, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017. Η συγκεκριμένη επένδυσή θα είναι ύψους 7-10 εκατομμύρια ευρώ και στόχος της είναι ο τετραπλασιασμός της παραγωγής, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τις αγοράς.

Τέλος, ο κος Μπεζιούλας μας μίλησε για το όραμα του ιδιοκτήτη για το νερό Θεόνη “Το όραμα του κ. Τσέλιου και της επιχείρησης είναι η προσφορά μιας μοναδικής ποιότητας προϊόντος. Για εμάς η ποιότητα του νερού μας είναι το Α και το Ω. Επιπλέον, κύριο γνώμονά μας αποτελεί η ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουμε με τους καταναλωτές, καθώς και η ανάπτυξη της εταιρείας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας”.

http://www.epixeiro.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share This Post